طراحی سایت در اهواز
  • ساعت اداری: 8:00 - 14:00
توجه:محتوی ممکن است دارای اسکرول افقی باشد

1-آیا امکان حضور در آزمایشگاه در زمان انجام آزمایش ها وجود دارد؟

خیر. به دلیل تعدد خدمات و محدودیت کارشناسان و تاثیر نامطلوب بر عملکرد پرسنل امکان حضور در آزمایشگاه وجود ندارد با اینحال آزمایشگاه با ارایه کامل پروتکلها و روشهای کار و نیز بسته های آموزشی به آموزش روشهای مورد استفاده در آزمایشگاه کمک خواهد نمود 

 

2-آیا امکان دریافت روش کارهای عملی وجود دارد؟

بله.کلیه روش کارهای عملی با جزیات روش تحقیق شامل مواد مصرفی، مقادیر استفاده شده، کیتهای مورد استفاده، نحوه تهیه بافرها و مواد در اختیار محققین قرار خواهد گرفت

 

3-نحوه انتقال نمونه به آزمایشگاه چگونه است؟

در وبسایت شرکت در منوی اصلی در بخش "روش ارسال نمونه به آزمایشگاه" در خصوص نمونه گیری بافت ها، نحوه جمع سلول و نمونه های مایعات بیولوژیک برای هر تست به طور کامل شرح داده شده است.

 

4- نمونه های موجود در آزمایشگاه تا چه زمانی قابل نگهداری هستند؟

کلیه نمونه های قابل نگهداری شامل بافت و سلول و نیز بلوکهای پارافینی در شرایط مناسب مانند فریزر 70- تا 6 ماه در آزمایشگاه نگهداری می شوند و پس از 6 ماه عودت یا حذف نمونه ها پس از اتمام آزمایش و ارائه ی نتایج با اطلاع محققین محترم انجام می گردد.

 

5-آیا امکان خرید کیت، پرایمر، آنتی بادی مربوط به طرح های تحقیقاتی محققین یا استفاده از مواد مصرفی آنها وجود دارد؟

خیر. با توجه به انجام تستهای کنترل کیفی و آزمونهای اولیه با استفاده از کیتها، مواد و پرایمرهای مشخص در همه تست ها، استفاده از مواد یا کیتهایی که کیفیت آنها در آزمایشگاه کنترل نشده باشد امکان پذیر نیست.

 

6- نحوه ثبت سفارش در سایت و اطلاع از پیشرفت کار چگونه است؟

روش ثبت سفارش در وبسایت شرکت و در گزینه "راهنمای ارسال نمونه به آزمایشگاه" با جزیات توضیح داده شده است. کلیه اقدامات انجام شده و ارتباط با مشتری شامل اخذ سفارش، شروع آزمونها، تسویه حساب با آزمایشگاه، ارایه فرمهای مربوطه و اصلاحات مورد نیاز احتمالی محققین از طریق پنل کاربری صورت خواهد گرفت.

 

7- آیا امکان ارسال نتایج قبل از تسویه حساب به آزمایشگاه وجود دارد یا خیر؟

خیر. به دلیل انجام امور مالیاتی و حسابداری در زمان تسویه فاکتورها امکان پرداخت پس از ارسال نتایج وجود ندارد.


برگشت به عقب

پشتیبانی